03 September 2013

Aku kepada Tuhanku

Demi langit yg mempunyai Gugusan bintang...
Dan Demi hari yg dijanjikan...
Demi yg menyaksikan dan yg disaksikan...
Apabila Langit terbelah...
dan patuh kepada Tuhan-nya...
dan sudah semestinya patuh...
Dan apabila Bumi diratakan,dan memuntahkan apa yg ada didalamnya dan menjadi kosong...
dan patuh kepada Tuhan-nya...
dan sudah semestinya patuh...
Maka aku bersumpah demi cahaya merah dikala senja...
Demi malam dan apa yg diselubunginya...
Demi bulan Apabila jadi Purnama...
Dan Aku Bersumpah demi Bintang bintang, yg beredar dan terbenam...
Demi malam apabila telah larut...
Dan Tuhanku Robbi yg maha mengetahui yg ada dilangit dan dibumi...
Aku bertaruh dengan keberadaanku akan kebenaran-Mu Tuhanku...
Dan aku hanya seorang Hamba yg menghamba kepada Tuhan-Nya...
dan patuh kepada Tuhan-nya...
dan sudah semestinya patuh...

Tidak ada komentar:

Free Blooming Red Rose Cursors at www.totallyfreecursors.com